Νέα στοιχεία για τον μυστηριώδη θάνατο του 18χρονου Γρηγόρη! «Το παιδί μου δολοφονήθηκε» (video) « Legemou

Translate

ON LINE

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Νέα στοιχεία για τον μυστηριώδη θάνατο του 18χρονου Γρηγόρη! «Το παιδί μου δολοφονήθηκε» (video)

Κατηγορία Επικαιρότητα στις   Φεβρουαρίου 15, 2017  | 

«Δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι το παιδί μου πέθανε. Ερχότανε στο σπίτι και πέθανε το παιδί μου».

Στις 14 Μαϊου 2015 ο 18χρονος Γρηγόρης βρέθηκε νεκρός σε ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο στο Μενίδι, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Ο νεαρός βρισκόταν από την προηγούμενη μέρα στο σπίτι της θείας του στο Αιγάλεω, όπου και είχε διανυκτερεύσει. Στις 5 το απόγευμα τηλεφώνησε στη μητέρα του και την ενημέρωσε ότι είχε κανονίσει να πάει για καφέ με μία φίλη του, με την οποία είχαν δώσει ραντεβού στην πλατεία Αττικής. Μετά θα επέστρεφε στο σπίτι του, στους Θρακομακεδόνες.

«Με ενημέρωσε, έχω τα μηνύματα όλα. Τον πήραν κατευθείαν τηλέφωνο τον πρώην σύζυγό μου και του λέω τι έγινε το παιδί και μου λέει “μην στεναχωριέσαι, είναι στο μετρό, έρχεται”. Δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι το παιδί μου πέθανε. Ερχότανε στο σπίτι και πέθανε το παιδί μου. Αυτό είναι αδιανόητο για μένα», είπε η μητέρα του 18χρονου Γρηγόρη.

Τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής έκθεσης έδειξαν πως ο θάνατος του 18χρονου οφείλεται σε πνευμονικό οίδημα, ως αποτέλεσμα εισρόφησης γαστρικών υγρών. Ο ιατροδικαστής εντόπισε στον οργανισμό του νεκρού 18χρονου κοκτέιλ ναρκωτικών τα οποία ελήφθησαν ενδοφλεβίως.

Η μητέρα του, όμως, μέχρι και σήμερα αρνείται πως το παιδί της έκανε χρήση ναρκωτικών και δεν μπορεί να πιστέψει πως ο γιος της πέθανε από πνευμονικό οίδημα. Η ίδια υποστηρίζει με όλες της τις δυνάμεις ότι το παιδί της δολοφονήθηκε: «Το παιδί μου δολοφονήθηκε», ενώ όταν κατάφερε να ξεκλειδώσει το προφίλ του στο facebook και να δει τα μηνύματά του.

Δείτε στο βίντεο όλο το ρεπορτάζ από την εκπομπή Tatiana Live!



zappit.gr