Τύχη βουνό για ομογενή οδηγό στο New Jerse « Legemou

Translate

ON LINE

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Τύχη βουνό για ομογενή οδηγό στο New Jerse

Κατηγορία Επικαιρότητα στις   Φεβρουαρίου 15, 2017  | 

Γλύτωσε από θαύμα μετά από πτώση δέντρου στο αμάξι της

Ως εκ θαύματος σώθηκε η ομογενής Ντόρα Πάππα όταν τεράστιο δέντρο έσπασε και έπεσε πάνω στο αυτοκίνητό της. Η είδηση καθώς και το βίντεο με δηλώσεις της γυναίκας από την πόλη Rockaway του New Jersey, μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός «4».

Όπως αναφέρει το thenationalherald.com, αν και το όχημα υπέστη σοβαρές ζημιές, η ίδια, η οποία βρισκόταν στη θέση του οδηγού, δεν έπαθε τίποτε.  Το συμβάν έγινε λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή, με αποτέλεσμα να ανοίξει στα δύο το τεράστιο δέντρο.

Η ίδια, φανερά τρομαγμένη και ευρισκόμενη μέσα στο όχημά της στο σημείο που έπεσε το δέντρο, είπε στον τηλεοπτικό σταθμό «4»: «είμαι κατατρομαγμένη που είμαι ακόμα εδώ και αναρωτιέμαι πώς μπόρεσα να βγω από το αυτοκίνητο και είμαι ζωντανή ακόμα».

Περιέγραψε ακόμα, πως «έτσι όπως καθόμουν στο αυτοκίνητο είδα το δέντρο να πέφτει και να σας πω περίμενα ότι θα με σκότωνε και είπα “ωχ Θεέ μου τώρα θα τελειώσουν όλα εδώ”. Εάν το δέντρο χτυπούσε λίγους πόντους πιο δεξιά τώρα δεν θα ήμουν ζωντανή».

Εν τω μεταξύ, η κυρία Πάππα έδωσε συμβουλές στους οδηγούς να παίρνουν στα σοβαρά τις προειδοποιήσεις των Αρχών για τους ισχυρούς ανέμους.



newsbeast.gr