Ντοκουμέντα Γιακουμάκη. Τα κατάγματα και η ανατριχιαστική αναφορά του Σπύρου « Legemou

Translate

ON LINE

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Ντοκουμέντα Γιακουμάκη. Τα κατάγματα και η ανατριχιαστική αναφορά του Σπύρου

Κατηγορία Ελλάδα στις   Απριλίου 23, 2017  | 

Πρόκειται για την έρευνα του Κωνσταντίνου Σπύρου. Του ντετέκτιβ που επι σειρά ετών έχει ασχοληθεί με μεγάλες υποθέσεις και έχει φέρει εις πέρας έρευνες που έχουν βοηθήσει πολύ τις δικαστικές αλλά και αστυνομικές αρχές σε εξιχνιάσεις εγκλημάτων και όχι μόνο. Ο κ. Σπύρου ήρθε χθές στο γραφείο μου και συζητήσαμε πολλά. Κυρίως τα πορίσματα που εκείνος και οι συνεργάτες του κατέθεσαν στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για την υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη.

Ο ίδιος μιλώντας στο μπόγκ μας αποκάλυψε πώς » Απο τις φωτογραφίες και την έρευνα μου προκύπτει πώς ο Βαγγέλης είχε κακώσεις προθανάτιες. Και δεν το λέω εγώ. Το λένε επιστήμονες που γνωρίζουν. Τα αναφέρω όλα αναλυτικά στον Εισαγγελέα και περιμένω να δώ πώς θα δικαιλογήσουν τις εικόνες». Όταν τον ρωτήσαμε αν οι εικόνες αυτές είναι μέρος της δικογραφίας απάντησε: «Δεν το γνωρίζω. Και ειλικρινά απορώ πώς μέχρι σήμερα δεν έχει καθαρίσει αυτη η ιστορία και οι ένοχοι οι δολοφόνοι να καθίσουν στο σκαμνί».

***ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: «Η Ελλάδα Πεινάει Κι Εμένα Θα Μου Βάλετε Τηλέφωνο;»


Στη νέα φωτογραφία που εξασφαλίσαμε μπορούμε να δούμε στους κύκλους τις αλλοιώσεις στον δεξί ώμο και στο χέρι του άτυχου φοιτητή. Τι είναι άραγε αυτά; Δαγκωματιές απο σκυλιά; Και αν είναι όντως έτσι.. γιατί το σώμα του φοιτητή ήταν ανέπαφο;

Είναι πολλά τα ερωτηματικά…

nassos blog