Έμαθε ότι το Αγόρι της την Απατά. Ο Τρόπος που τον Εκδικήθηκε έχει Σοκάρει το Διαδίκτυο! « Legemou

Translate

ON LINE

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Έμαθε ότι το Αγόρι της την Απατά. Ο Τρόπος που τον Εκδικήθηκε έχει Σοκάρει το Διαδίκτυο!

Κατηγορία IFTTT στις   Αυγούστου 12, 2017  | 


Όταν χωρίζουμε με άσχημο τρόπο με τον/την πρώην σύντροφό μας,

η συνήθης διαδικασία είναι να διαγράψουμε οποιαδήποτε αναφορά στο μέσα κοινωνική δικτύωσης για αυτό το άτομο.

Αλλά μια κοπέλα μετά την ανακάλυψη ότι ο φίλος της την απατούσε, έδρασε διαφορετικά.

Αποφάσισε να κρατήσει τις φωτογραφίες στο Instagram και να αλλάξει τις λεζάντες, για να είναι πιο ειλικρινείς.

«Έχω την τέλεια θέση για να τον στραγγαλίσω…και αν το ήξερα τότε ότι με απατά, πιθανόν να το έκανα.»


«Έπρεπε να τον μαχαιρώσω στη καρδιά όσο είχα την ευκαιρία.»


«Τα χείλη του είναι γεμάτα με σάλτσα και ψέμματα.»


«Έπαιξε μαζί μου καλύτερα από όσο παίζει μπέιζμπολ.»


Αλλά αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι παρόμοιο. Τον Μάρτιο, μια άλλη κοπέλα αποφάσισε να αλλάξει όλες τις λεζάντες στο λογαριασμό της στο Instagram και να γράψει τι συνέβαινε στην πραγματικότητα παράλληλα τη στιγμή που βγήκαν οι φωτογραφίες.

«Λάμβανε γυμνές φωτογραφίες από μια πόρνη στο Tinder την ίδια μέρα και μου είπε ψέμματα γι” αυτό»


«Η κοπέλα που π…. στο σχολείο ήρθε για επίσκεψη 2 εβδομάδες μετά τη λήψη αυτής της φωτογραφίας και μου είπε να το αντιμετωπίσω.»


«Καταφέραμε να φτάσουμε για να πάμε να μαζέψουμε μούρα. (όπου το αυτοκίνητό μου χάλασε και μου φώναζε)


«Αυτή ήταν η πρώτη φορά που η οικογένειά του έμαθε για μένα, παρ” όλο που ήμασταν μαζί από τον Οκτώβρη.»



«Σπουδαία μέρα, αλλά εξακολουθεί να είναι βλάκας.»