"Έχω δύο αιδοία και έτσι είναι η ζωή μου με αυτά"! Μια από τις πιο σπάνιες γυναίκες του κόσμου σε μια τρομερή εξομολόγηση! (PHOTOS & VIDEO) « Legemou

Translate

ON LINE

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


"Έχω δύο αιδοία και έτσι είναι η ζωή μου με αυτά"! Μια από τις πιο σπάνιες γυναίκες του κόσμου σε μια τρομερή εξομολόγηση! (PHOTOS & VIDEO)

Κατηγορία inews 365 στις   Αυγούστου 06, 2017  | 

Oι γιατροί πρόσφατα εντόπισαν πως η 22χρονη blogger Cassandra Bankson είναι μια από τις ελάχιστες γυναίκες στη γη με "malformation", μια γενετική δυσμορφία, στην οποία μια γυναίκα μπορεί να διαθέτει δύο αιδοία!Μετά από ακόμη περισσότερες εξετάσεις διαπιστώθηκε πως διαθέτει και δύο τράχηλους και δυο μήτρες!
Routine check-up: Cassandra learned she had the rare condition after an ultrasound scan to check her kidneys revealed she had just one kidney 

Το κανάλι της DiamondsAndHeels14 στο Youtube είναι ιδιαιτέρως δημοφιλές καθώς διαθέτει πάνω από 790,000 subscribers και μέσω αυτού δεν έιχε κανένα πρόβλημα να απαντήσει σε πολύ κόσμο και σε ερωτήσεις για το πως είναι να διαθέτεις 2 αιδοία!
Cassandra has done some work as a model, and walked the catwalk at New York Fashion Week for the popular brand Boy Meets GirlIn just a few short months she developed a large following of subscribers but it really took off when she published a video on how to cover acne with foundation

"Είμαι σίγουρη πως υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που υποφέρουν από παρόμοια θέματα αλλά δεν βγαίνουν να μιλήσουν ανοιχτά γι αυτό. Ε λοιπόν εμένα μόλις η ιδιωτική ζωή μου έγινε δημόσια! Δεν με ενοχλεί καθόλου στην καθημερινότητά μου" ανέφερε η Cassandra...
Unbelievable news: Cassandra said she was 'shocked' when she learned that she has been living with two vagina 

...για να μπει σε πιο... ανατομικές λεπτομέρειες "το ένα αιδοίο είναι κανονικά και το άλλο μικρό, σχεδόν... μικροσκοπικό. Για το δεύτερο σχεδόν ποτέ δεν χρησιμοποιώ ταμπόν, παρότι έχω περίοδο -και μάλιστα αυτό μπορεί να συμβεί και σε διαφορετικές στιγμές για το καθένα- και στα δύο αιδοία μου. Το γεγονός ότι έχω δύο αιδοία φυσικά επιδρά καταλυτικά στις ορμόνες μου"





from Enimerosi 247 http://ift.tt/2vcbjdO
via IFTTT

from inews 365 http://ift.tt/2wxonKc
via IFTTT