Βίντεο - σοκ: Δείτε τη φωτιά στα Κύθηρα από ψηλά (video) « Legemou

Translate

ON LINE

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Βίντεο - σοκ: Δείτε τη φωτιά στα Κύθηρα από ψηλά (video)

Κατηγορία IFTTT στις   Αυγούστου 08, 2017  | 

Το γύρο του Διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες ένα βίντεο με πλάνα από τη μεγάλη πυρκαγιά που σαρώνει τα τελευταία εικοσιτετράωρα το νησί των Κυθήρων.

Το βίντεο που ανήρτησε στο κανάλι του στο YouTube ο βιντεογράφος, Γιώργος Καλλίγερος, κόβει την ανάσα: Τα εναέρια πλάνα από drone αποκαλύπτουν μια εικόνα βιβλικής καταστροφής, με μεγάλες εκτάσεις δάσους και καλλιεργειών να έχουν γίνει στάχτη από τη μανία της πυρκαγιάς.

Ο ίδιος γράφει στην περιγραφή του βίντεο: «Πριν δειτε το βιντεο θα ηθελα να πω τα εξης.Ειμαι βιντεογραφος.Μπορω να καταγραψω ενα γεγονος με τον δικο μου μοναδικο τροπο και να το κανω να ζησει για παντα.Να διεγειρει τα συναισθηματα χιλιαδων θεατων και να βρεθουν μαζι μου σε εκεινο το μερος εκεινη τη στιγμη.Τα γεγονοτα ωστοσο που αξιζει να καταγραφουν δν ειναι παντοτε χαρμοσινα.Υπαρχουν θεματα,που μεσα απτην καταγραφη τους μας θυμιζουν συνεχως το ποσο αποτροπαια ηταν. Χτες κινηματογραφισα την πυρκαγια που ξεσπασε στην αγαπημενη μου πατριδα,τα Κυθηρα.Την ωρα που χωρια εκκενωνονταν και οι συντοπιτες μου μαχονταν με τη φωτια στην πρωτη γραμμη,εγω προτιμησα να κανω αυτο που ξερω να κανω καλυτερα. Οι φωνες, τα δακρυα και η απογνωση ολων δν βρισκονται μεσα σαυτο το βιντεο. Το σιγουρο ειναι οτι θα κανω καιρο να τα ξεχασω. Ολα τα πλανα ειναι απ'το απογευμα του Σαββατου 5-8-17.Τα εναερια μεσα πυροσβεσης εκεινο το απογευμα δεν λειτουργησαν. Γιαυτο και επιχειρησα εναερια πλανα. Οσοι αναζητατε τον τραγικο τυπο που πεταξε εν ωρα πυροσβεσης των καναντερ το επομενο πρωι τοτε ψαχτε τον αλλου. Αυτο το προφιλ φιλοξενει υπευθυνο ατομο.
Με εκτιμηση,
Γιωργος Καλλιγερος».


newsbomb.gr