Επικό: Οπαδός χούφτωσε αθλητικογράφο και εκείνη του όρμηξε στον αέρα! (Video) « Legemou

Translate

ON LINE

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Επικό: Οπαδός χούφτωσε αθλητικογράφο και εκείνη του όρμηξε στον αέρα! (Video)

Κατηγορία IFTTT στις   Μαΐου 04, 2018  | 

Βρισκόταν εν ώρα εργασίας καλύπτοντας έναν αγώνα έξω από το γήπεδο όταν η δημοσιογράφος βρέθηκε σε εξαιρετικά δύσκολη θέση και ξέσπασε στον αέρα.

Ο λόγος για τη Μαρία Φερνάντα η οποία βρισκόταν σε ζωντανή σύνδεση έξω από το γήπεδο Γουαδαλαχάρα του Μεξικού, ενημερώνοντας για τη νίκη τοπικής ομάδας ενάντια στο Τορόντο

Την ώρα που μιλούσε στην κάμερα, ωστόσο, μερικοί οπαδοί της ομάδας την περιτριγύρισαν φωνάζοντας συνθήματα της ομάδας τους. Η ίδια παρέμεινε απτόητη συνεχίζοντας το ρεπορτάζ της μέχρι τη στιγμή που ένας οπαδός έβαλε το χέρι της στα οπίσθιά της.

Εμφανώς εκνευρισμένη αγνόησε τα πάντα και επιτέθηκε στον εν λόγω οπαδό χτυπώντας τον με το μικρόφωνο.

Το ρεπορτάζ δεν συνεχίστηκε καθώς μετά το συμβάν η ρεπόρτερ βγήκε από το πλάνο, μη μπορώντας να κρύψει τον θυμό της.

Πάντως, η ίδια δεν άφησε ασχολίαστο το γεγονός αναφερόμενη σε αυτό με σχετική ανάρτησή της.

«Αυτό που μου συνέβη το βράδυ της Πέμπτης, συμβαίνει σε χιλιάδες γυναίκες κάθε μέρα στους δημόσιους χώρους. Η διαφορά είναι πως μου συνέβη κατά την διάρκεια της ζωντανής σύνδεσης κι έτσι αποφάσισα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

Η αντίδρασή μου ήταν αυτή που έκανε το γεγονός viral. Στην αρχή σκέφτηκα πως είναι ένα απλό σπρώξιμο από τους οπαδούς που βρίσκονταν από πίσω μου και πανηγύριζαν.

Ωστόσο αυτός ο άνδρας έβαλε το χέρι ανάμεσα στους γλουτούς μου δύο φορές κι έτσι αποφάσισα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και δεν το μετανιώνω καθόλου» έγραψε η ίδια στο Τwitter αποσπώντας δεκάδες μηνύματα υποστήριξης από γυναίκες.


from STROUMFAKI.GR https://ift.tt/2wc3g4I
via IFTTT